Jednym z największych wyzwań, z jakimi wydawcy muszą się zmierzyć, to dopasowanie różnych wielkości ekranów, rozdzielczości i innych potrzeb użytkowników. Elastyczne jednostki reklamowe pomagają w dostarczeniu możliwe najlepszych doświadczeń na stronach. Możliwe jest dynamiczne kontrolowanie prezentacji strony zgodnie z właściwościami ekranu lub urządzenia, na którym strona została otworzona. Elastyczne reklamy automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu użytkownika, co oznacza, że właściciele stron mogą przeznaczyć więcej czasu na tworzenie świetnych treści i mniej zamartwiać się o rozmiar ich reklam.

Dziś Google udostępniło aktualizacje do produktów, które pozwolą uzupełnić i wzmocnić strategie o nowe opcje dzięki elastycznym jednostkom reklamowym i optymalizację wieloekranową.

Nowe reklamy o pełnej szerokości dostępne na urządzeniach mobilnych.

Eksperymenty dowiodły, że elastyczne reklamy o pełnej szerokości działają lepiej na urządzeniach mobilnych w trybie portretowym. Wcześniej reklamy elastyczne odpowiadały standardowym rozmiarom. Od nowego startu reklamy będą automatycznie rozszerzane do pełnego ekranu użytkownika, kiedy ich urządzenia będą trzymane pionowo.

Jeśli używasz już reklam elastycznych, to twoja jednostka reklamowa zostanie automatycznie zaktualizowana dla użytkowników mobilnych. W innym przypadku Google rekomenduje przejście na reklamy elastyczne już dziś.

Sprawdzone metody, aby poprawić wydajność mobilną

Google dzieli się również z wami innymi sposobami na to, aby pomóc właścicielom stron w poprawieniu wydajności na urządzeniach mobilnych. Zapoznaj się z filmem i poznaj porady dotyczące tworzenia świetnych doświadczeń mobilnych dla użytkowników i jak potencjalnie zwiększyć przychody z urządzeń mobilnych.

Zacznij już dziś!

Więcej informacji o elastycznych jednostkach reklamowych znajdziesz w dziale pomocy Google AdSense.