Sezon świąteczny napędzany jest przez użytkowników, którzy kupują prezenty dla siebie oraz dla swoich bliskich. Nie należy się martwić, jeśli nasza treść nie jest kierowana bezpośrednio pod świąteczny okres. Wzrost ruchu internetowego podniesie szanse na to, że użytkownicy trafią na naszą stronę. Sezon świąteczny to okazja dla nas wszystkich!

Optymalizuj dziś, aby jutro zarabiać trzy razy więcej.

Pomogę Ci zwiększyć: CTR i CPC

Napisz: PanCaroWeb@gmail.com

Twórz treść na zamówienie

Aby przyciągnąć widzów, a następnie ich utrzymać, ważne jest, aby dostosować treść na stronie do potrzeby użytkowników. Poniżej znajdziecie kilka wartościowych porad, dzięki którym stworzycie atrakcyjną treść podczas sezonu świątecznego.

  • Myśl mobilnie

Coraz więcej użytkowników korzysta z telefonów do szukania interesujących ich rzeczy. Po raz pierwszy w historii to smartfony stanowiły większość ruchu podczas okresu świątecznego. Według Adobe, 51% wizyt pochodziło z urządzeń mobilnych. Dlatego pamiętaj o telefonach podczas ustalania ilości reklam, aby nie stworzyły one problemów na telefonach. Zapewnij użytkownikom krótką, aczkolwiek angażującą treść. Ostatnie badania Google stwierdziły, że użytkownikom nie podobały się strony, na których zawartość reklam była większa niż 30%całej zawartości i zawierały również dużą ilość dynamicznych animacji. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o optymalizacji formatów reklamowych na telefony.

  • Dodaj słowa kluczowe do swojej treści

– Wyszukiwanie słowa „najlepszy” na telefonach mobilnych wzrosło o ponad 80% w przeciągu ostatnich dwóch lat.

– Wyszukiwania na Google związane z zakupami podczas Czarnego Piątku wzrosły o 1,150% od Listopada do Grudnia w 2018 roku.

– „Gdzie kupić” to fraza, która staje się coraz popularniejsza podczas sezonu świątecznego. Dobrymi przykładami jej wykorzystania są „Gdzie kupić karty” bądź „Gdzie kupić pudełka prezentowe”.

  • Bądź na bieżąco z trendami tych świąt

Narzędzie The Google Trends pomoże ci odkryć jaka tematyka jest najczęściej wyszukiwana. Sprawdź to narzędzie tutaj. Co więcej, użytkownicy są zawsze głodni nowych filmików. Dlatego podczas tego sezonu przejrzyj listę „Na czasie” na YouTubie i sprawdź co zyskuje na popularności.

  • Porozmawiajmy o SEO

Pozwól Google Search znaleźć twoją stronę! Zapoznaj się z podstawami crawlingu oraz indeksowania i dowiedz się jak działa Google Search. Przygotuj swoją stronę dla Google.

  • Walka trwa do końca

Nie przestawaj udostępniać nowych treści przez cały sezon. Użytkownicy przeglądają strony z większą intensywnością aż do Gwiazdki. Biorąc pod uwagę ilość nowych gadżetów, które trzeba otworzyć a potem nauczyć się ich używać, wiele osób pozostanie online nawet w Dzień Bożego Narodzenia. Będą zatem pobierać aplikacje, aktualizować sterowniki, rejestrować się na różnych stronach. W rzeczywistości, wyszukiwania takich fraz jak „do pobrania” czy „aktywacja” jest nawet o 30% większa 25 grudnia niż w przypadku tygodnia poprzedzającego ten dzień.

Powodzenia podczas pracy nad swoim contentem. W następnym tygodniu dowiecie się co wydawcy powinni zrobić, aby wyciągnąć jak najwięcej z okresu po sezonie świątecznym.

 

Źródło: https://blog.google/products/adsense/build-your-content-during-holiday-season/ wraz z grafikami

Optymalizuj dziś, aby jutro zarabiać trzy razy więcej.

Pomogę Ci zwiększyć: CTR i CPC

Napisz: PanCaroWeb@gmail.com