[Rozwiązanie] Zablokowana płatność – Nieprawidłowa kwota weryfikacyjna / wpłata testowa [AdSense]
Dlaczego nie mogę zweryfikować konta? Wszystko co musisz wiedzieć o weryfikacji wpłaty testowej
Dla wielu użytkowników weryfikacja wpłaty testowej to kolejny krok w rejestracji, jaki ma na celu uwierzytelnienie użytkownika oraz jego konta. Bardzo często nie mamy z tym problemu, gdyż jesteśmy prowadzeni za rączkę i trudno jest popełnić gdziekolwiek błąd.
Niestety, pojawiają się użytkownicy, którzy mają problem z weryfikacją AdSense i bynajmniej nie jest to ich wina. Czasami problemem jest nieprawidłowo skonfigurowane konto, co później blokuje możliwość weryfikacji konta bankowego oraz wypłaty pieniędzy. Czasami jednak winę ponosi użytkownik, który poprzez podanie nieprawidłowej kwoty, uniemożliwił sobie dalszy proces weryfikacji konta bankowego.
Co możemy zrobić, aby rozwiązać problem weryfikacji konta bankowego i AdSense?
Najprostszym rozwiązaniem byłoby skontaktowanie się z obsługą, jak to bardzo często widzimy w otrzymywanych komunikatach. Po pewnym czasie z pewnością otrzymamy odpowiedź od suportu, która wspomoże nas w rozwiązaniu problemu. Jednakże, często są to odpowiedzi generyczne, czyli niesprecyzowane do naszego problemu. Innym natomiast rozwiązaniem będzie skorzystanie z następującej instrukcji:
- Zaloguj się do AdSense
- Wejdź w zakładkę „Płatności”
- Następnie kliknij „Zarządzaj formami płatności”
- Kliknij „Dodaj formę płatności”
- Wpisz jakikolwiek inny rachunek bankowy (np. siostry, mamy. brata etc..)
- Następnie powinna pojawić się opcja przy poprzednim rachunku „Usuń” – Skorzystaj z niej 😉
- Po usunięciu starego rachunku bankowego – dodaj go ponownie.
- Poczekaj na przelew weryfikacyjny od Google – ok. 2-4 dni.
- Następnie zweryfikuj swoje konto bankowe poprzez wybranie tej kwoty.
- Gotowe. Od teraz powinieneś już mieć zweryfikowany rachunek bankowy.