Oczekiwanie jest kluczowe, tak więc już teraz rozpocznij przygotowania!

Optymalizuj dziś, aby jutro zarabiać trzy razy więcej.

Pomogę Ci zwiększyć: CTR i CPC

Napisz: PanCaroWeb@gmail.com

Sezon świątecznych zakupów zaczyna się już we wrześniu, kiedy liczba zapytań w wyszukiwarkach zaczyna rosnąć. Wtedy użytkownicy zaczynają szukać specjalnych promocji oraz prezentów. Rozpocznij planowanie i optymalizacje swojego konta AdSense oraz własnej strony w październiku i zakończ przygotowania na listopad.

Oś czasu, która pomoże ci w planowaniu

Oto lista rzeczy do zrobienia ze stroną oraz z kontem AdSense, aby odpowiednio przygotować się na sezon:

  1. Zoptymalizuj konto AdSense

  • Przetestuj nowe i poprawione Automatyczne reklamy:

Skup się na tworzeniu treści pod określone wydarzenia. W tym czasie Google umieści i z optymalizuje reklamy za ciebie. Od teraz Automatyczne reklamy obsługują każdy kod reklamowy AdSense. Znajdziecie również bardzo łatwy podgląd, który powie nam jak Automatyczne reklamy będą wyglądać na naszej stronie zanim wszystko zatwierdzimy. Możesz wybrać wiele formatów reklam oraz ich liczbę, a to wszystko dzięki nowemu sterowaniu. Co więcej, Google AdSense zaktualizowało raportowanie. Dzięki temu możliwa jest szczegółowa analiza ręcznych oraz Automatycznych reklam na każdej stronie. Dowiedz się więcej o tym jak dodać Automatyczne reklamy.

  • Spraw, aby twoje reklamy były bardziej dostępne dzięki Widoczności (Viewability)

Czy wiedziałeś, że reklama umieszczona na dole strony nie jest liczona jako wyświetlona, jeżeli użytkownik nie przewinie strony w dół? Z tego względu upewnij się, że poprawisz widoczność wyświetlanych reklam na stronie podczas okresu świątecznego. Doprowadzi to do większej ilości klików oraz potencjalnie podniesie zyski. Dowiedz się już teraz jak zoptymalizować Widoczność.

  • Podnieść możliwości zysku przez przejrzenie Ustawień Blokowania:

Wykorzystaj święta jako okazję do przejrzenia zablokowanych kategorii na twoim koncie AdSense. Zapoznaj się z reklamami, które pojawiły się na twojej stronie w Centrum oceny reklam. Dowiedz się więcej o Ustawieniach blokowania reklam.

  1. Zoptymalizuj swoją stronę

  • Podążaj za swoimi odbiorcami

Ważne jest, aby wiedzieć o tym gdzie większość twoich odbiorców się znajduje. Jeżeli pewne święta bądź wydarzenia nie są obchodzone w twoim regionie, to warto zwrócić uwagę na to skąd pochodzi większość twojego ruchu. Wykorzystaj narzędzie Google Analytics w AdSense, aby dowiedzieć się skąd pochodzą twoi użytkownicy. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej.

  • Zrób świetne pierwsze wrażenie

Jeżeli użytkownicy opuszczają twoją stronę zaraz po pierwszym kliknięciu, to prawdopodobnie straciłeś ich oraz cały potencjalny zarobek z AdSense.

Zrobienie na odbiorcach świetnego pierwszego wrażenia jest bardzo ważne, gdyż dzięki niemu bardziej zainteresuje ich nasza treść i zaczną zgłębiać naszą stronę. Kilka porad, dzięki którym możesz to osiągnąć:

  1. Zwróć uwagę na design strony – pamiętaj o tym, że użytkownicy są niecierpliwi. Zorganizuj stronę w taki sposób, że ludziom będzie łatwo po niej nawigować i ją przeglądać;
  2. Skup się na tym, aby strona główna oraz nawigacja sprowadzała użytkowników do treści, którymi są zainteresowani;
  3. Zagwarantuj opcję wyszukiwania stronie, aby użytkownicy mieli możliwość znalezienia tego, co ich interesuje, szczególnie jeśli się śpieszą;
  4. Upewnij się, że każda treść nawiązuje do kolejnej treści. Możesz to zrobić dzięki specjalnym rekomendowanym narzędziom do przygotowania Dopasowanej treści (Matchedcontent).

 

  • Opracuj strategię ruchu na stronie

Bardzo łatwo zaobserwować jak ruch użytkowników w Internecie wzrasta podczas sezonu świątecznego. Czas więczastanowić się jak upewnić się, że własna strona przyciąga nowe twarze.

  1. Nawiąż współpracę z innymi twórcami treści, a następnie dzielcie się nimi.
  2. Zadbaj o obecność w mediach społecznościowych. Przemyśl korzystanie z YouTube’a, Instagrama czy Twittera, aby publikować treści na różnych platformach.
  3. Eksperymentuj z reklamami Google. Skorzystaj z raportów wydajności, aby dowiedzieć się z których państw masz najwięcej ruchu i wykorzystaj Google Adsdo upewnienia się, że twoja treść jest wyszukiwana.

 

  • Sprawdź prędkość strony

Skorzystaj z narzędzia Google PageSpeedInsights, aby sprawdzić prędkość twojej strony. Każdy, kto musi długo czekać na stronę, żeby się załadowała lub nie jest w stanie z łatwością jej przeglądać pójdzie gdzie indziej. Zastanów się nad zmniejszeniem ilości treści, aby poprawić prędkość strony. Ładujące się filmy oraz obrazy również mogą wpłynąć na prędkość twojej witryny.

Nadszedł czas, aby powiększyć liczbę odbiorców przez skupienie się na treści. W następnym tygodniu przedstawimy wam kolejne porady, które pomogą wam w pracy nad treścią podczas okresu świątecznego.

 

Źródło: https://blog.google/products/adsense/start-preparing-holiday-season-now/ wraz z grafikami

Optymalizuj dziś, aby jutro zarabiać trzy razy więcej.

Pomogę Ci zwiększyć: CTR i CPC

Napisz: PanCaroWeb@gmail.com