Najlepsze zalecenia AdSense na rok 2019

  • Home / AdSense / Najlepsze zalecenia AdSense…

Najlepsze zalecenia AdSense na rok 2019

Wielu internetowych twórców używa AdSense jako główne źródło zysków. Internet i zasady się jednak zmieniają. Nie inaczej jest w nowym roku 2019. Poniżej prezentuję najnowsze aktualizacje zaleceń Google co do optymalizacji Google AdSense.

Optymalizacja układów reklam:

– Podczas ustalania miejsc docelowych reklam, znajdź odpowiedni balans między przychodami a UX.
– Upewnij się że znasz regulamin AdSense i unikniesz naruszania regulaminu co do umieszczania reklam
– Adsense proponuje optymalne reklamy na urządzenia mobilne o wielkości 320×100 tak, aby były one widoczne dla wszystkich wchodzących użytkowników
– Do reklam wyświetlanych na pulpicie, warto jest zastosować reklamy pionowe tak, aby były one widoczne na ekranie. Szczególnie popularne są w tym przypadku reklamy o wymiarach 300×600.
– Miej jednak na uwadze, że odpowiednie miejsca reklam to tylko kropla w morzu całej Twojej reklamowej strategii. Skup się głownie na wartościowym contencie, który prezentujesz na stronie.

Myśl mobilnie:

– Okazuje się, że większość użytkowników wychodzi ze strony, gdy ta nie załaduje się w ciągu kilku sekund. Odnotowuje się także o wiele więcej wyświetleń pochodzących z urządzeń mobilnych, niż z komputerów. Odpowiednio krótkie ładowanie strony jest zatem kluczowe.
– Odróżniaj urządzenia mobilne od komputerów stacjonarnych. Każde z nich rządzi się własnymi prawami i wymagają nieco innej optymalizacji reklam
– Użyj uniwersalnych jednostek reklamowych – tak, aby były odpowiednie do wszystkich ekranów
– Oddziel zawartość Twojej strony od reklam tak, aby ta granica była widoczna. Poprawi to Twoje UX i zminimalizuje ryzyko przypadkowych kliknięć.
– Zamiast jednostki 320×50, użyj 320×100. Większa jednostka oznacza większą konkurencję reklamową.

Zwiększ jakość swoich reklam

– Nie zaśmiecaj swojej strony reklamami. Staraj się skupić na wartościowej treści i odpowiedniej strategii reklamowej.
– Nie stosuj układów reklamowych, które mogą wprowadzić wchodzącego użytkownika w błąd. Może poskutkować to naruszeniem regulaminu i zawieszeniem Twojego konta.
– Nie klikaj w swoje własne reklamy.
– Używaj Google Analytics. Pozwoli Ci to monitorować statystyki Twojej strony, a w razie niezadowalających wyników, szybko będziesz mógł zainterweniować.
– Sprawdzaj podsumowanie swoich reklam. Tę opcję znajdziesz w panelu kontrolnym. Dzięki tej funkcji, Twoja strona będzie wyświetlać jedynie skuteczne reklamy
– Stosuj się do przewodnika implementacji i zgodności AdSense

Poprawiaj strategię treści na Twojej stronie

– Zwiększ czytelność Twojej treści. Niech Twoje akapity nie zawierają więcej niż 7 zdań. Zachowuj także odstępy około 800 pikseli. Stosuj nagłówki i tytuły.
– Twórz wartościowe treści, które z czasem nie będą tracić na wartości. Pozwolą Ci one uzyskać zrównoważony ruch.
– Bądź konsekwentny i systematyczny. Stwórz plan swoich publikacji i staraj się go trzymać. Widzowie lubią systematyczność.
– Jedno jest pewne – widzowie uwielbiają treści wideo. Postaraj się zatem włączyć je do swojej strategii. Zwiększy to czas przebywania użytkownika na Twojej stronie oraz jej rozpoznawalność.
– Połącz swoje konto AdSense z Google Analytics. Pomoże Ci to w oglądaniu raportów i statystyk z Twojej strony. Dzięki temu zorientujesz się, co interesuje Twoją grupę docelową.
– Wykorzystaj informacje, które zbierzesz dzięki danym demograficznym oraz Google Analytics. Pomogą Ci one obrać odpowiednią strategię do prowadzenia Twojej strony.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zadzwoń