Koszt instalacji wynosi od 30 do 150 zł w zależności od budowy strony WWW.

Google Analytics – w “skrócie” – Usługa pozwala poznać statystyki strony WWW.

 

Korzyści:

Google Analytics to najlepszy i najbardziej kompleksowy z dostępnych systemów analityki stron internetowych. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, czy dużą firmę, to oprogramowanie może dostarczy Ci kompletnych informacji o potencjalnych klientach – skąd pochodzą, jakie podstrony najbardziej ich interesują czy jak zmienia się zainteresowanie Twoją stroną.

Google Analytics umożliwi Ci szczegółowe sprawdzenie tych danych i ocenę, na jakim kanale promocji najlepiej się skoncentrować. Jedną z najciekawszych możliwości oceny źródeł odwiedzin jest analiza słów kluczowych – dzięki Google Analytics szczegółowo sprawdzisz po jakich słowach kluczowych trafili na stronę odwiedzający, mogąc tym samym ocenić które produkty i usługi są najbardziej poszukiwane przez klientów i adekwatnie do tego, zwiększać nakład na promocję, lub kształtować ceny, zgodnie z popytem. Dzięki temu systemowi analitycznemu, możesz prześledzić kształtowanie się ruchu na stronie, w tym zweryfikować strony odrzuceń, czyli podstrony po których klienci wyszli z firmowej witryny, a także sprawdzić czasy przebywania internautów na poszczególnych podstronach. Wbudowane, gotowe narzędzia do pomiaru konwersji, umożliwią nam sprawdzenie i porównanie która z metod promocji była dla witryny najskuteczniejsza i która przyniosła największą liczbę klientów. Możemy porównywać odwiedziny z naturalnych wyników wyszukiwania, z linków sponsorowanych, czy z innych odsyłających stron.