Twórz treść w okresie świątecznym

Sezon świąteczny napędzany jest przez użytkowników, którzy kupują prezenty dla siebie oraz dla swoich bliskich. Nie należy się martwić, jeśli nasza treść nie jest kierowana bezpośrednio pod świąteczny okres. Wzrost ruchu internetowego podniesie szanse na to, że użytkownicy trafią na naszą stronę. Sezon świąteczny to okazja dla nas wszystkich! Twórz treść na zamówienie Aby przyciągnąć […]

Rozpocznij przygotowania do sezonu świątecznego już teraz

Oczekiwanie jest kluczowe, tak więc już teraz rozpocznij przygotowania! Sezon świątecznych zakupów zaczyna się już we wrześniu, kiedy liczba zapytań w wyszukiwarkach zaczyna rosnąć. Wtedy użytkownicy zaczynają szukać specjalnych promocji oraz prezentów. Rozpocznij planowanie i optymalizacje swojego konta AdSense oraz własnej strony w październiku i zakończ przygotowania na listopad. Oś czasu, która pomoże ci w […]

Twój sezonowy przewodnik po Google AdSense

Poniższy poradnik ma za zadanie pomóc ci w zrozumieniu jak ważna jest sezonowość. Co więcej, dostarczy ci on porad jak wycisnąć więcej ze swojego konta Google AdSense oraz ze strony podczas szczytowego ruchu w sezonie. W poradniku znajdziecie proste, aczkolwiek praktyczne informacje, które będziecie mogli wprowadzić jeszcze dziś. Poniżej znajdziecie listę rzeczy, o których będzie […]

Wprowadzanie nowych i ulepszonych automatycznych reklam

Dokładnie rok temu zespół Google postanowił usprawnić AdSense, czyniąc usługę bardziej pomocną i efektywniejszą w swoim działaniu. Firma ogłosiła pojawienie się znaczącej aktualizacji do AdSense; Automatyczne reklamy są od teraz o wiele prostsze w obsłudze i oferują lepszą kontrolę w zakresie dostosowania sposobu wyświetlania reklamy dla użytkowników. Co się zmieniło? Prosta instalacja i zarządzanie Nigdy […]

Google Product Experts Meetup 2019

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_image_id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius_top_left=”” border_radius_top_right=”” […]

Jak usunąć nakładkę „Otwórz witrynę” w reklamach mobilnych AdSense – Kara od Google

W niektórych przypadkach, w kontekście reklam AdSense, możemy mówić o zjawisku nieprawidłowego ruchu (kliknięcia i wyświetlenia, które mogą sztucznie zawyżać koszty reklamodawcy lub zarobki wydawcy). Zjawisko to można najczęściej obserwować, gdy użytkownik klika w reklamę, a następnie od razu powraca do witryny, co wskazuje na brak zainteresowania reklamowaną treścią z jego strony. Zawyża to tym […]

Przewiń na górę