AdSense jest właściwie wszędzie; poprzez strony ze słownikami, poradniki, aż do tutoriali makijażowych. Okazuje się jednak, że tylko mała część wydawców wychodzi poza format standardowych konfiguracji Adsense. Poznasz dziś kilka hacków AdSense, dzięki którym wyciśniesz ze swojego konta jak najwięcej dochodów.

Jak zwiększyć dochód z AdSense?

Lista poniżej pomoże Ci w zoptymalizowaniu Twojego konta tak, aby efektywnie i sprawnie osiągało ono większy dochód i zyski:

1. Używaj asynchronicznych kodów reklam

Dobre wrażenia użytkownika wchodzącego na Twoją stronę to furtka do wyższych CTR. Liczy się także szybkość Twojej strony. Google, wychodząc naprzeciw swoim wydawcom, umożliwiło zmniejszenie czasu ładowania strony. Zrobisz to za pomocą asynchronicznego tagu AdSense.

2. Zoptymalizuj wielkość reklam wyświetlanych mobilnie

Jak wiadomo, ekrany telefonów komórkowych są mniejsze. Z tego też względu będą się one wyświetlać inaczej, niż na komputerze.Powinieneś zatem obrać odpowiednie rozmiary reklam mobilnych i je zoptymalizować.
Wykonaj parę testów A/B aby upewnić się, które jednostki sprawdzają się lepiej. Następnie zastosuj je u siebie.

3. Staraj się blokować i odblokowywać swoje kategorie

Co do tego, zdania są podzielone. Najlepszym byłoby zatem eksperymentowanie i obserwowanie odniesionych rezultatów. Są kategorie, które odnotowują wyższe CPC, a inne wyższe CTR, jednak mieszanie ich nie jest najlepszym pomysłem. Na dłuższą metę, zwiększa Twoją konkurencję.

4. Konfiguruj kanały niestandardowe

To często pomijany krok w optymalizacji konta AdSense. Kanały niestandardowe są narzędziem do raportowania. Pozwolą Ci sprawdzić, które działania sprawdziły się na Twojej stronie, a które nie. Pozwolą Ci też uporządkować swoje reklamy, aby w razie potrzeby pokazać je swoim reklamodawcom. Kanały niestandardowe pomogą Ci w wyświetlaniu odpowiednich reklam, tym samym zwiększając dochody I konwersję.

5. Optymalizowanie układów reklam

Ten krok to o wiele więcej, niż zmiana ułożenia reklam na Twojej stronie. Jednym z często używanych kroków do optymalizacji reklam jest test A/B. Każdemu wydawcy zależy przecież na dostarczaniu najbardziej wartościowych treści do swoich odbiorców.